Sunday, March 2, 2014

March datang lagi, bakal meningkat satu angka .



Cepat sungguh masa berlalu . Sekarang dah 2 March . Masih belum terlambat nak ucapkan selamat datang bulan March . Hehe . March . Beberapa hari lagi usia saya pun nak bertambah satu angka . Terasa muda je lagi , tapi tetiap tahun angka tetap bertambah . Camne ni . Masih rasa macam remaja lagi haa . Masih banyak benda yang saya nak buat dalam hidup saya , tapi belum sempat buat . Saat ni dah ramai rakan - rakan sebaya yang dah tunang , kawen , tak kurang yang dah ada anak . Saya ? Alah , awal lagi . Belum puas enjoy kehidupan bujang . Belum puas rasa hidup sendiri . Belum capai apa yang saya nak capai . Belum masanya :)

Sejujurnya saya merasakan saya masih terlalu muda untuk sebarang komitmen perhubungan . Seriously , ini dari hati . Tapi andai ditakdirkan jodoh datang pada usia begini , siapa saya nak tidakkan takdir . Bukan begitu ? Terima jela apa ketentuan Dia .



Rindu mak ayah . Rindu adik - adik . Rindu anak - anak buah . Rindu semua orang .

0 bLOggEr cUmiL: