Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2015

Short Unplanned Trip to Cameron Highland

Assalamualaikum .

Semalam aku join kakak dan abang aku pergi Cameron Highland . Tak tido sana pun . Pergi balik hari . Last minute punya keje . Dua hari sebelum pegi situ , akak aku call ajak temankan dia ke sana , nak bawak kawan dia dari Turki jalan - jalan kat sana . Memangdangkan aku ni tak terikat dengan kerja , so orang ajak jalan aku memang sentiasa on aje . Haha . Kawan dia tu datang Malaysia ada hal dekat UPM . Dah alang - alang kat sini , bawak la dia jalan - jalan . Malangnya kitorang gerak agak lambat sebab kawan dia punya keje dekat UPM tu lambat habis T__T . Sampai Cameron Highland agak petang . Isk . Redha , pasrah . So sempat pusing - pusing kejap je .


Oh ye , kalau korang tak tahu , ini merupakan kali pertama aku ke Cameron Highland . Sedih gila kan ? Haha / Umur dah taraf mak - mak orang gayanya baru jejakkan kaki ke Cameron Highland ni . Haha . Lepas beli apa yang berkenan di hati , terus balik . Kekeke . Tapi kan , memandangkan ini pengalaman pertama aku ke Camero…