Simon Yam perkenal Kerusi Urut GINTELL De' Space UFO - emilinda

Saturday, June 10, 2017

Simon Yam perkenal Kerusi Urut GINTELL De' Space UFO

Cerita kali ni sudah agak basi sebenarnya. Maaf, kebelakangan ni sedikit sibuk. makanya kekurangan masa untuk mengarang di sini. Almaklum, preparation untuk bulan Ramadhan sekaligus dengan preparation hari raya yang bakal tiba. Last month bersempena sambutan hari ibu, saja la ikut sorang kawan ni pergi ke sambutan hari ibu yang diadakan oleh pihak Gintell di IOI City Mall. Kebetulan takde apa-apa plan pada hari tu, so follow jela kawan ni. Katanya ada Simon Yam dekat majlis tu. Jujur mula-mula dengar tu i was like so blur. Seriously I don't know who is Simon Yam. Then my friend said Simon Yam is one of the Hong Kong famous actor. "Alah, dulu-dulu yang dia berlakon jadi polis cerita cina petang-petang tu". Bila dia cakap macam tu baru boleh recall sikit-sikit pasal Simon Yam ni. Almaklum, zaman Simon Yam duk aktif berlakon, kita masih budak sekolah rendah lagi.


Sebagai duta Gintell, Simon Yam hadir pada hari tersebut untuk sama-sama meraikan hari ibu disamping memperkenalkan kerusi urut Gintell De' Space UFO. Kalau tengok pada gambar kat atas tu, haaa itu la kerusi urut yang dimaksudkan tu. By the way, i'm so impress that Simon Yam have so many fans here especially kaum wanita. How come i was there krik krik tak tahu siapa Simon Yam when he actually has a lot of fans! The crowd gone mad upon his arrival. 


Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O yang direka khas secara ergomik dengan ciri-ciri teknologi urutan canggih. Kerusi ini memenuhi keperluan orang ramai dengan menawarkan urutan yang mampu melegakan keletihan dan tekanan setiap hari. Dengan ini, Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O adalah hadiah yang terbaik untuk ibu bapa tersayang yang telah membesarkan kita sebagai anak.



P/s : By the way, Simon Yam kasi kita bunga sempena hari ibu. Dia sendiri bagi tau sebab kita duduk kat kerusi depan betul-betul depan stage *mengalahkan fans dia pulak*

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment/feedback here.