Buih Mandian 2 Dalam 1 Muka & Badan Dashing. - emilinda

Friday, June 8, 2018

Buih Mandian 2 Dalam 1 Muka & Badan Dashing.

Punyai 2 orang abang dan 2 orang adik lelaki, jenama Dashing sememangnya tak asing pada diri saya. Kalau balik kampung, dalam bilik air penuh tu bersusun barangan penjagaan diri dari jenama Dashing. Bukan setakat pencuci muka sahaja, bahkan pewangi dan deodorant pun sama. Pendek kata, jenama Dashing ni memang dah sinonim sangat dengan kaum Adam.

Baru-baru ni Dashing ada mengeluarkan produk baru lagi iaitu Buih Mandian 2 Dalam 1. Kenapa 2 dalam 1? Sebab ianya bukan sahaja boleh digunakan di seluruh badan, tetapi juga di bahagian muka. Mudah kan? Tak payah nak beli dan bawak banyak jenis toiletries. Waktu mandi nak terus cuci muka pun senang.  Jangan kata orang lelaki, kaum perempuan pun suka jugak ni kalau ada produk penjagaan diri 2 dalam 1 macam ni. Sangatlah memudahkan.


Lagi satu, bila adanya produk penjagaan diri 2 dalam 1 macam ni secara tak langsung boleh buat kaum lelaki lebih menitikberatkan soal penjagaan diri. Bukan apa, saya tahu memang ramai je kaum lelaki jenis yang tak ambik tahu sangat soal nak cuci muka bagai ni. Sesetengahnya pencuci muka pun takde. Bila ada Buih Mandian 2 Dalam 1 Dashing ni, senang la. Baru la muka pun Nampak bersih sikit. Bersih dari jerawat dan lain-lain. Buih mandian ini mampu membersih muka dan badan secara menyeluruh bagi memastikan kesegaran diri.

Buih Mandian 2 Dalam 1 Muka & Badan Dashing ini didatangkan dalam 4 variasi; Cool, Active, Hattrick dan Ultimate Kick. Ianya diformulasi  dengan wangian Dashing eau de toilette (EDT), jadi selain memberikan kesegaran ianya juga memberikan haruman maskulin yang kekal lama untuk kaum lelaki. Tak payah nak risau dah kalau-kalau badan berbau. Mandian aje dah bau wangi macam perfume.


COOL – Dilengkapi dengan gabungan wangian Bergamot dan Galbanum dengan campuran Powdery Amber dan Musk, ianya sesuai untuk jejaka kontemporari yang berpesonaliti relak, gemar meluangkan masa dengan rakan-rakan serta menghadapi kehidupan dengan tenang.
ACTIVE – Gabungan Nuansa Fougére dengan Citrus, Lavender, Muguet Heart dan Amber, ianya pelengkap untuk jejaka yang bergaya lasak  dan  mempunyai gaya hidup yang aktif.
ULTIMATE KICK – Haruman yang menggabungkan ramuan Lemon, dipertingkatkan dengan kesegaran Cardamom serta disulami nota asas aroma Vanilla dan Musk. Ultimate Kick menyerlahkan ciri-ciri lelaki sofistikated dalam setiap aspek kehidupan moden.
HATTRICK – Gabungan unik kesegaran Epal dan Citrus, berserta  dengan  haruman Amber, wangian Hattrick merupakan simbol kemenangan unggul buat setiap lelaki.


Harga? RM17.90 sahaja untuk 700ml. Boleh dapatkan di kedai-kedai berdekatan.

5 comments:

  1. salam..
    hi emi..yaya disini. follow awk..nak bkenalan dgn awk..ewahh
    hehe
    salam ramadhan dan salam perkenalan ye =)

    ReplyDelete
  2. MB suka bauan active and hattrick tu. hehehee
    btw, salam perkenalan dari MB, dah follow emi :)

    ReplyDelete
  3. Jimat betul.. 2 in 1... ada bauan yang best mcm lemon dan apple lagi.. mmg xrugi beli

    ReplyDelete

Kindly leave your comment/feedback here.